به سامانه بر خط ثبت سفارشات HMH Group خوش آمدید

خواهشمند است جهت تسهیل در روند خدمت رسانی فیلد های ذیل را با اطلاعات صحیح پر کنید

نام دستگاه
خدمات فنی ساختمان
انتخاب فایل
Size limit for each file is 100 MB

    شرایط و ضوابط ثبت سفارش

    1 – در مرحله ثبت سفارش مشتری با وارد کردن کامل اطلاعات خود ، سفارش را ثبت کرده و تکنسین های شرکت در اولین فرصت جهت هماهنگی با مشتری با مشتری تماس خواهند گرفت .

    2 – ثبت سفارش بصورت شبانه روزی و در 7 روزه هفته امکان پذیر می باشد.

    3 – هزینه ایاب و ذهاب برای مشتریانی که بصورا نلاین ثبت سفارش کنند رایگان می باشد .

    4 – چنانچه قطعات دستگاه به علت خرابی یا فرسودگی نیاز به تعویض داشته باشند ، ایتدا شرایط تهیه و تعویض آن قطعه با مشتری هماهنگ خواهد شد سپس اقدامات لازم انجام میشود.

    5 – در برخی شرایط به دلیل وجود ترافیک کاری زیاد امکان انجام سفارش با تاخیر از سمت شرکت ممکن خواهد بود .

    6 – جهت ثبت سفارش در خارج از مناطق 22 گانه تهران ماندد : استان البرز . شهر بومهن – پردیس – شهریار – اسلامشهر دماوند و ... ابتدا با تماس تلفنی هماهنگی های لازم را انجام داده ، سپس اقدام به ثبت سفارش فرمائید.

    7 – در صورت حضور تکنسین در محل مشتری و انصراف مشتری از تعمیر یا خدمات درخواستی ، مبلغ 15000 هزار تومان بابت ایاب و ذهاب کنسلی سرویس دریافت میگردد.

    8 – خدمات انجام شده توسط تکنسین های شرکت بجز در موارد خاص و قطعات مصرفی شامل یک ماه ضمانت می باشد.

    9 – در صورت وجود هرگونه مغایرت ، پیشنهاد یا انتقاد با شماره های شرکت تماس حاصل فرمائید .